środa, 15 maja 2013

Epimedium grandiflorum 'Fire Dragon' i różowe magnolie

W ostatnich dniach rozwinęły się kwiaty epimediów. Odmiana 'Fire Dragon' ma ładne różowo - żółte kwiaty. Kwiaty są bardzo oryginalne, pająkowate, nieco drapieżne.  Powoli tworzy kępkę, wolałabym, żeby rosła szybciej :)




W różową tonację maja znakomicie wpisują się magnolie. Nawet moja zakwitła w tym roku kilkoma kwiatami.


A te wielkie drzewa obsypane kwiatami to nie moje, kwitną w ogrodzie Janeczki. Te różowe tulipany też :)




26 komentarzy:

  1. Takie kolorowe pajączki mogą być - innych nie toleruję - chociaż krzywdy im nie robię:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolorowe pajączki są niegroźne, chciałabym, żeby było ich więcej :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mario dzięki, różowe też jest piękne :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. W rozowych tonacjach, bardzo to lubie...pieknie w Twoim ogrodzie.pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynko dzięki, różowych kwiatów trochę mam, zresztą chyba mam w każdym kolorze. A u Ciebie dopiero co podziwiałam kolory koliberków, są przepiękne.
      Pozdrawiam upalnie bo u mnie dzisiaj upał był, nie dało się nic robić.

      Usuń
  4. U mnie w tym roku też duuużo różu. Chciałam napisać, że to piękny kolor do ogrodu, ale który kolor w ogrodzie nie jest piękny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju każdy kolor w ogrodzie jest piękny i dobrze współgra z kolorami liści.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. W tym roku zwróciłam szczególną uwagę na magnolie, są piękne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna tak, są piękne, dorodne, nie zaszkodziła im zima ani przymrozki. Ja cieszę się, że moja zakwitła, czekałam na jej kwiaty.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Beautiful pictures of the magnolia tree.
    From this afternoon I am without internet.
    Regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irmo dzięki, wracaj szybko :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Magnolie sa jak krolowe!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judyto faktycznie, królują o tej porze, a za parę dni ustąpią miejsca bzom.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mażenka za ileś lat i moje drzewo będzie takie imponujące :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Jest jednak różnica w zaawansowaniu wegetacji. U nas magnolie już dawno przekwitły.
    Te o kwiatach różowych są jednak najładniejsze. Epimedium ciekawe.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zofijanno różnice są dość spore, u nas magnolie w pełni kwitnienia, bzy jeszcze w pąkach. Podoba mi się także magnolia o białych kwiatach, ale te różowe są przepiękne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na nasze blogi:
    - Problemy z komputerem ? Informatyczne? Lub problem z programem? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Fotografia sprzęt, pasja. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne fotki :) uwielbiam magnolie jak kwitnie - mniej jak traci kwiaty ;) pozdrawim wiosennie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bonito, dzięki, powoli już i u mnie przekwitają.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Prześliczne pajączki. Lubię różowy kolor w ogrodzie.
    U mnie magnolie już przekwitły. Krzewy są już zielone...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo też lubię róż na rabatach a gdy magnolia urośnie będę go miała pod niebem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. To epimedium jest śliczne, niezwykłe kwiaty. Tego jeszcze u siebie nie miałam. Twoja magnolia ma śliczny kolor, z roku na rok będzie piękniej kwitła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo zawsze będę czekać na jej kwiaty, tegoroczne bardzo mile mnie zaskoczyły.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)