niedziela, 26 stycznia 2014

Morsy, Mielno i styczniowa plaża

Okazało się, że dzisiejsza pogoda to jest to, co Morsy lubią najbardziej i mój rodzinny Mors wybrał się na pierwszą w tym roku kąpiel w morzu.  Było ich tam trochę i widzów też :)
Morze cofnęło się daleko w głąb odsłaniając prawie całe falochrony,  zaszronione i oblodzone wyglądają przepięknie. Nie sądziłam, że po tygodniu mrozu będą tak fantastycznie wyglądały. Miałam mało czasu na zdjęcia, wybiorę się tam w przyszłym tygodniu bo mam niedosyt sopli :)











34 komentarze:

  1. Dostałam febry na widok kąpiących...
    Falochrony wyglądają bajecznie...
    Żałuję, że mieszkam na drugim końcu Polski...
    Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami. Przepiękne. I to błękitne niebo.Cudowne.
    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo dziękuję, dzisiaj nie było tyle słońca co w poprzednich dniach, nieraz morze jest bardziej widowiskowe. Ale falochrony robią wrażenie, ci kąpiący się także :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Jak uroczo... Nigdy nie widziałam jeszcze morza zimą!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldia morze zimą jest cudowne :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Judytko ponoć jak jest mróz to woda wydaje się cieplejsza :) Nie próbowałam :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ondrasza Morsy w Mielnie to dość częsty widok :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Uroki zimy;-)))
    Falochrony cudowne, a morsy ...... rowniez zasluguja na podziw!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ino zima, nie sądziłam, że tam jest już tak pięknie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Ależ odwaga! szczerze mówiąc zazdroszczę. Dobrze, ze Morsy nie wyglądają po kąpieli jak falochrony.
    W Warszawie mróz i padający śnieg, słońce gdzieś się ukryło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażenko u mnie też słońce po południu się schowało ale na plaży jeszcze go trochę było. Taka kąpiel nie trwa długo więc nie zdążą zamarznąć :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Falochrony są bardzo malownicze, wyglądają przepięknie. Morsom nie będą dokuczały stawy:)) Aby tylko zimna kąpiel była w normie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu myślisz, taki sposób krioterapii pomaga na stawy? Może :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Zmroziło mnie. Do Bałtyku wejść latem to już jest wyzwanie. Za to morze wspaniałe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźniłam się! Byłam tam tydzień temu. Mors był jeden, a widoki mniej efektowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju bo do tej pory było za ciepło i nie kąpali się :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Zrobiło mi się zimno, jak zobaczyłam oblodzone falochrony i ludzi w wodzie obok. Podziwiam ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo gdy nie ma mrozu to nie ma widoków, liczę na jeszcze większe sople.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Styczniowa zima w plażowym wydaniu piękna, ale morsom nie zazdroszczę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bustani nikt ich nie zmusza, chyba to lubią :) A plaża o tej porze roku ma swój urok.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Pięknie wyglądają zmrożone czapy z lodu. Za to współczuję kąpiącym się, w życiu nie weszłabym do morza w zimie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avelina zamrożone falochrony wyglądają naprawdę przepięknie. Ja im nie współczuję, mieli tyle radości :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Brrrr, morsowanie nie dla mnie.Podziwiam;))
    Ale falochrony, jak organy-zachwycajace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dla mnie też nie :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Karmnik ja też, dla mnie morze jest zawsze za zimne :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Brrrr... zimno na sam widok. W grudniu również chciałam zostać morsem, ale stwierdziłam że to nie dla mnie, weszłam tylko do kostek i wyskoczyłam z jeziora szybciej niż tam się znalazłam. Pozdrawiam z Mazur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda bo musi być odpowiednio zimna temperatura na zewnątrz a z poza tym trzeba się do tego przygotowywać.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Blimey!! So cold and the water in brrrr ...... not me lol .. However beautiful photos of all the ice on the beach and soap eels :-)
    Too bad you do not have to stand ..... translation ht blog

    Is everything okay? I think you're so quiet!
    Sincerely, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helmo dziękuję, wszystko w porządku.
      Morze o tej porze roku wygląda cudownie chociaż gdy teraz patrzę na te zdjęcia to robi mi się zimno :)
      Faktycznie Translator przepadł, dodam go ponownie.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia.

      Usuń
  17. Ależ Tobie zazdroszczę tych morskich widoków zimą:)Poprostu fotki fantastyczne! i czekam na kolejne w zimowej scenerii pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dzięki :) Wybieram się w niedzielę do przyjaciół, może dopisze pogoda.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)