środa, 8 sierpnia 2012

Wiatr, fale, chmury, słońce, plaża, wakacje... Mielno

Dzisiaj mocno wiało więc pojechaliśmy do Mielna licząc na wysokie, efektowne fale. Okazało się, że fale nie były wysokie ale zawładnęły plażą, zalewając ją daleko. Wiatr był lżejszy niż w Koszalinie ale morze, chmury i pojawiające się słońce tworzyły niesamowicie malownicze krajobrazy. A na tle morskich klimatów wczasowicze korzystający z każdej chwili słońca. Ta sympatyczna, ciesząca się wakacjami para młodych ludzi pozwoliła mi umieścić na blogu to zdjęcie. Podałam im adres bloga, może siebie tu odnajdą, wspaniałych wakacji im życzę :)













35 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Chmury, fale, błękitne niebo i...prześliczna para młodych ludzi.
    Fantastyczne, malownicze krajobrazy.
    Życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo dziękuję, było dzisiaj tam pięknie bardzo, mimo, że plaża mokra cała i nie dało się podejść suchą nogą na sam brzeg morza. Wydaje mi się, że w tym roku to piasek chyba nigdy nie jest suchy :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Och jak ja Ci zazdroszczę bliskości morza.
    Pchnij w moją stronę kilka lekkich morskich bryz z zapachem mokrego piasku i wodorostów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłko popycham :) Z zapachem mew i mokrego piasku na pewno, czy z wodorostami to nie wiem :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. A jednak piękne to nasze morze, nawet w niepogodzie:)
    Piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to juz bardzo silny wiatr. Piekne zdjecia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorothea dziękuję, to był silny wiatr, wiązałyśmy włosy bo nie można było sobie z nimi poradzić ale myślałam, że fale będą wyższe.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Zdaje się byc' jednością to niebo i morze ... Przepiękne zdjęcia i para z pierwszego zdjęcia - ja im też życzę udanego "wypoczynku" !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barashka dzięki, chmury i morze zlewały się w całość, chmury nad morzem są wyjątkowo fotogeniczne, zachód słońca z chmurami wygląda rewelacyjnie, któregoś dnia się wybiorę pod wieczór.
      Ciekawa jestem czy się tu znajdą, bardzo mi się to zdjęcie podoba.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Kochane morze, pachnące jodem.
    Bardzo kocham Bałtyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POLALA to tak jak ja, niezależnie od pory roku, od pogody, zawsze mnie tam ciągnie...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Very nice shots with lovely colors and clouds.

    Greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joop dziękuję, nad morzem zawsze jest pięknie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Morze z falami czy bez i tak uwielbiam. Pierwsze zdjęcia jest wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga to pierwsze zdjęcie to czysta radość z pobytu nad morzem :)
      Morze też bardzo lubię.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Pięknie nad morzem i zdjęcia takie fajne wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzisiaj było tam wyjątkowo fotogenicznie i pięknie jak zawsze :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Piękne niebo i radość młodych ludzi. Fajnie popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, dziękuję, brakuje mi morza w tym roku, brakuje wakacji.
    Młodość uskrzydla co potwierdza Twoje zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażena dzięki, młodość jest wspaniała, a jeszcze gdy się jest we dwoje :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia i ileż w nich spokoju...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg dzięki, morze i chmury tworzą takie właśnie klimaty.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Witamy serdecznie;) Zdjęcie wyszło cudownie:) nasze jedno też się nawet udało pomimo ze robione telefonem:) a wakacje jak najbardziej zaliczamy do udanych i mamy zamiar wrócić do Mielna za rok:) Pozdrawiamy. Para z pierwszego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O witam, cieszę się, że tu trafiliście. To zdjęcie z Wami jest wyjątkowe, jest w nim młodość, morze, ruch i wakacje :)
      Do Mielna należy wracać co roku i tego Wam życzę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. I jak malo nam potrzeba do szczescia... tylko kawalem blekitnego nieba, wody pod stopami i kokos kto nas kocha po prostu...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judyto tak niewiele a tak potrzebne każdemu.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Beautiful Talibra! I wish I was there... But the sea is far from where I live! :(

    Very nice pictures, I enjoyed everyone of them!
    Greetings,
    Louise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Louise dziękuję, ja mam blisko więc często tam bywam.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Magnificent spectacle Talibra these waves, and I'm glad you could shoot these people. They will zlij when they see pictures on your blog. Sincerely, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helma dziękuję, latem trudno zrobić zdjęcie plaży bez ludzi, zawsze się ktoś załapie w kadr. A nieraz ktoś pozuje :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Oj dawno nie widziałam takiego morza . Ale mi zaszumiało . Piękne zdjęcia i para.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko dziękuję, pięknie tam było.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Dokładnie okres wakacyjny jest bardzo fajny i myślę, że również każdemu z nas na pewno powinno zależeć na tym aby spędzać je miło. Muszę dodać, że ja za każdym razem świetnie wypoczywam w https://www.lazurowybrzeg.pl/ i wiem, że to jest dobra opcja dla każdego.

    OdpowiedzUsuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)