piątek, 28 grudnia 2012

Morze w grudniu

Dzisiaj był piękny słoneczny dzień, wreszcie poszły gdzieś chmury, mgła i deszcz. Czekaliśmy na taki dzień by wybrać się ostatni raz w tym roku nad morze. Mielno pod koniec roku nie jest tak puste jak w listopadzie, sporo świątecznych i sylwestrowych gości spaceruje po plaży. Po całonocnej wichurze liczyłam na większe fale ale morze i tak było rozhuśtane i głośne. Na plaży jeszcze wiał mocny i zimny wiatr, dzięki temu mewy latały wolniej niż zwykle pozwalając się fotografować. Lubię takie wypady, następny będzie już w  Nowym Roku :)










34 komentarze:

  1. ... wygląda jak letnie, piękne, niebieskie, nieokiełznane, matko...jak za nim tęsknię...
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg morze o każdej porze roku jest piękne :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Mimo wiatru, spacer był z pewnością wspaniały. Morze ma piękny kolor i sporo mew fruwa. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W samym Mielnie nie wiało, tylko nad samym morzem wiało i to mocno.
      Mewom nie bardzo wychodziło fruwanie pod wiatr :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam zimą nad morzem i zawsze się zastanawiam czy bym przeżyła, bo zmarźlak ze mnie nieprzeciętny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą też jest tu pięknie, nie pojechałam gdy było dużo śniegu ale może jeszcze będzie okazja gdy będzie mróz i morze zamarznie.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Fantastycznie wygląda morze i mewy.
    Cudowne kolory. Spacer w takich warunkach musi być fascynujący.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo dziękuję, było ładnie i słonecznie, błękitne niebo odbijało się w morzu, mewy latały nisko, dzisiejszy spacer to sama przyjemność.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zofijanno też tak pomyślałam, ale to jest ich środowisko, widocznie to wytrzymują.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękne miejsce na poświąteczny spacer:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bustani piękne, w tym roku chyba za rzadko tam spacerowałam, w postanowieniach noworocznych muszę zapisać, by nad morze jeździć częściej :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Morze w grudniu jest piekne, szczegolnie w sloneczny dzien. Ale ja tez mysle o mewach marznacych. Dlatego idac na plaze, zawsze zabieram ze soba chleb, odciazajac sobie tym chc troche sumienie. Doskonala seria zdjec.
    Talibro, ja mam nowy blog, bo moja domena zostala sprzedana jakiemus japonczykowi. Teraz jest Marias Tusen og En Natt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario ja też zawsze coś dla nich i dla kaczek zabieram.
      Już jestem na Twoim nowym blogu zalogowana, czytałam o Twoich problemach z poprzednim blogiem.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ja tam bym chciała pójść z Tobą na ten spacer. Piękne zdjęcia.
    Spełnienia marzeń w Nowym, lepszym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażena, kto wie, może się kiedyś razem wybierzemy :)
      Dzięki, marzeń trochę mam na przyszły rok, może się spełnią.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Jakie piękne zdjęcia :-)
    Zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie jest nad morzem o każdej porze roku..., ładne foty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie i zawsze mnie zachwyca niezależnie od pogody.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że mieszkasz w Mielnie. W dzieciństwie spędziłam tam miłe chwile, częściej jednak bywałam u cioci w Ustroniu Morskim.
    Kilka lat temu pojechaliśmy specjalnie po raz pierwszy w zimie do Gdańska. W Sopocie przeżyłam burzę gradową na molo. Było cudnie. Tym bardziej nam się podobało, że było mało ludzi.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam 8 km od Mielna ale staram się tam być chociaż raz w miesiącu. W Ustroniu Morskim byłam chyba tylko raz po drodze do Kołobrzegu. W Kołobrzegu też jest piękne molo, byłam tam latem.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ach , jak pięknie! Ja też chcę nad morze! :) Dzięki za piękne zdjęcia!
    Masz 'oko' do morza :)Piękne fale :)
    Pozdrawiam poświątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko tak pięknie było wczoraj, dzisiaj padał cały dzień deszcz. W tym roku często bywały takie dni, ni stąd ni zowąd pełne słońca a potem znowu deszcz i chmury. Morze ładnie wychodzi mi na zdjęciach, rośliny też, gorzej architektura :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Beautiful pictures of the sea, the gulls are great, well done.
    Have a nice day, Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irma dziękuję, to był piękny spacer.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Pięknie!! Aż się na spacer chce iść... a my nadal uziemieni... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wczoraj pojechaliśmy tam, dzisiaj już by się nie dało. Pogoda u nas jest strasznie zmienna.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Z przyjemnością odbyłbym taki spacer, tym bardziej, że nie byłem nad morzem już kilka lat.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkraj wierzę, bo taki spacer bardzo przyjemny jest.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Talibra, Zdrowia i Radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicka dziękuję, wzajemnie szczęśliwego Nowego Roku!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. WOW ... really nicely done these pictures of the sea and seagulls. the spray is still not easy to photograph, but it is very well done you! Compliment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helmo dziękuję, lubię fotografować morze.
      Pozdrawiam noworocznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)