czwartek, 8 maja 2014

Trochę słońca nad morzem

Pogoda wczoraj nie zachęcała do wyjazdu, chmurzyło się, padało, przestawało. Tak samo było nad morzem, co chwilę słońce chowało się za chmury. Nad morzem w maju jest dokładnie tak jak lubię, cisza i spokój.








W mieleńskim ogrodzie słońce nie chciało współpracować, nie udało mi się zrobić zdjęć kwitnącym skalnym drobiazgom. Za to przez chwilę oświetliło cudowne jasne kwiaty Cypripedium fasciolatum i śliczne różowe Glaucidium palmatum. 




Życzę wszystkim ciepłego, słonecznego weekendu.

39 komentarzy:

  1. Też kocham morze w maju :). Jest takie tajemnicze....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalena majowe jest cudowne, szkoda, że nie dopisała nam pogoda.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Dziś malowaliśmy w fundacji morze i tak pomyślałam, że teraz tam musi być bardzo przyjemnie...Te kwiaty wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażenko przyjemnie bo nie ma tłumu wczasowiczów. Te storczyki to duma właścicielki ogrodu :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Piekne morze, dajace wrazenie spokoju i zapraszajace do kontemplacji..a kwiatki bardzo oryginalne...sliczne. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko dlatego tak je lubię przed i po sezonie. Żałuję, że pogoda nie pozwoliła na więcej zdjęć w ogrodzie, ale nadrobię to :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Uwielbiam nasze morze! Dziękuję, że mogłam je zobaczyć już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad morzem byłem 2 razy, ale na pewno jeszczę pojadę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spokojne morze i plaże bez ludzi, ja też lubię:) Zadziwiające okazy kwiatów. Ten storczyk jest przepiękny. U mnie na łące przy stawie rośną też dzikie storczyki, kwitną na różowo. Właśnie sprawdziłam, że wypuściły liście. Nazywa się kukułka, tylko nie wiem czy to plamista czy krwista:) Pozdrawiam i miłego wypoczynku nad morzem życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ten storczyk ma bardzo duże kwiaty, jest prześliczny. Kukułek na łące Ci zazdroszczę, znalazły sobie dobre warunki skoro tam rosną.
      Niestety pogoda jest okropna, w sobotę było tak strasznie zimno, lało i wiało, maj zaskoczył mnie taką brzydką pogodą.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Gdyby latem chciało być tak pusto... Ciekawe, niecodzienne kwiatki w ogrodzie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bustani niestety lato ma swoje prawa :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Wspaniały spacer po pustej plaży :)) W spokoju można się świetnie zrelaksować . Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tak pustej plaży znakomicie się spaceruje, relaksuje i odpoczywa od myśli dnia codziennego. A taki samotny spacer to wyjątkowy czas.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Myślę, że każdy polubiłby takie morze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię morze poza sezonem. Dawno tam nie byłam...miło powspominać. Fantastyczne zdjęcia ! Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dzięki, cieszę się, że przywołałam Twoje wspomnienia. Niedziela była miła ale bardzo zimna, co chwilę padało.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Doskonale pamiętam majowe morze. Byłem marynarzem w Marynarce Wojennej. Bzy zakwitały pod koniec tego miesiąca, ponieważ było chłodno. Na zdjęciu ładnie wyszły Ci słoneczne promienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tojav to zdjęcie mi się najbardziej podoba. Szkoda, że tego słoneczka było tak niewiele. W tym roku bzy już kwitną, to zasługa ciepłego kwietnia.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Majowe morze najlepsze bo nie ma ludzi za to są ptaki:)A kwiatki piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika ptaków wcale za dużo nie było, mewy gdzieś poleciały, nieraz jest ich dużo, nieraz wcale. Nie było też czarnych kormoranów, nieraz siedzą na falochronach.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Uważam, że to naprawdę wspaniałe zdjęcia na plaży. Jasny, ostry i fotografowane z pięknym widokiem. Twoje białe calyxes znaleźć bardzo atrakcyjne. Co to odrębny formularz.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helmo dziękuję, jeszcze się nad morze wybiorę ale poczekam aż będzie ciepło.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Dawno nie byłam nad morzem chociaż to moje rodzinne strony. Uwielbiam właśnie taką pustą plażę. Cudne zdjęcia Wiesiu, obejrzałam z przyjemnością (chyba ze trzy razy!).
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo, lubię spacery nad morzem ale wolę gdy jest cieplej :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Piękne morze - niebawem lato i będzie cieplej - możliwości do spacerowania sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko czekam na ciepełko :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Byłam kiedyś nad morzem w maju i jest cudownie jak u Ciebie na zdjęciach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alicjo, zaraz zajrzę :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Często fotografujesz morze, ale Twoje zdjęcia są za każdym razem inne..
    Storczyki nowe i ja zakupiłam w tym roku....czekam na kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zofijanno bo pogoda sprawia, że morze za każdym razem jest inne. Ciekawa jestem jak fotografowałabym góry, niestety na taki fotograficzny wypad mam do nich za daleko a morze mam pod ręką :)
      Będę czekać na zdjęcia Twoich storczyków.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Fajnie jest spędzić w słoneczny dzień trochę czasu nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avelina tak, liczyłam na więcej słońca :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Uwielbiam, kiedy drzewa odbijają się w lustrze wody.
    Ciekawe te kwiaty z ostatnich zdjęć, nie znam ich w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię odbicia w wodzie :) Ja podziwiam te kwiaty w zaprzyjaźnionym ogrodzie, w moim nie wszystko chce rosnąć.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)