sobota, 30 sierpnia 2014

Festiwal Plonów 2014 u Kasi B.

Było fantastycznie!
Naprawdę warto było spędzić sobotę w ogrodzie Kasi i Andrew. W ogrodzie niepowtarzalnym, pełnym zapachów i kolorów. Niesamowite jarmuże, które przyciągały moją córkę :), rozmaite sałaty, bazylie, kopry, brukselki rosną bujnie i zdrowo. Obok kwitnące dalie, kosmosy, nagietki, groszek pachnący wijący się aż do nieba, przepiękne różowe driakwie, które przyciągały mnie :), kolorowe motyle.
Kasia chętnie dzieliła się swoją wiedzą cierpliwie odpowiadając na pytania i udzielając lekcji poglądowych :)
Pogoda dopisała, na stołach stało pyszne jedzonko, własne sałaty, zupa dyniowa, bardzo smaczne dziwne ziemniaczki, ciasto rozmaite, lemoniada, która smakowała moim wnukom.
To był wspaniały dzień a do tego spotkałam Maszkę, miło mi było poznać i inne osoby a przede wszystkim niezwykłych pasjonatów Kasię i Andrew. Do zobaczenia za rok :)
Zdjęć wyjątkowo dużo ale i tak nie udało mi się w nich zawrzeć całej magii tego ogrodu.

























77 komentarzy:

  1. Śledzę blog Kasi i zachwycam się Jej pięknym ogrodem:) Cudne zdjęcia z Waszej wizyty w tym niesamowitym miejscu!
    Słonecznej i miłej niedzieli:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justine dzięki :) Było tam co fotografować, przyleciały nawet motyle :) A niedziela u mnie deszczowa...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. To naprawdę magiczne miejsce, szkoda tylko, że tak daleko ode mnie, ale może i ja się następnym razem wybiorę, bo warto :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bustani magiczne i takie inne niż te, które do tej pory oglądałam. Ostatnio stwierdziłam, że ode mnie wszędzie daleko, omijają mnie spotkania moich ogrodowych przyjaciół na południu, tu na szczęście nie było daleko :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Szczęściara i miejsce urocze i jedzonko i atmosfera!
    Tak szybko mija lato...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażenko to był naprawdę bardzo udany dzień.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Naprawdę ogród jak z marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki jest :) Każdy znalazł w nim coś dla siebie ale całość była fantastyczna.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Ojej! Widzę karczoch. Czyżby jadalny? Uwielbiam je. Kiedyś kupowałam je w Makro, jednak od kilku lat nie mogę ich upolować. Uwielbiam ich smak wysysany z środka koszyczków, nie mówiąc już o smaku i serc. Po prostu błogość w połączeniu z sosem holenderskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karczoch i na pewno jadalny, zdaje się, że Kasia pisała kiedyś co z niego przyrządza, nigdy go nie jadłam. Było ich tam trochę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Piękny ogród, ładnie pokazany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkraj to taki ogród z duszą :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Przepiękny ogród... a zdjęcia uchwyciły piękne momenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, było co fotografować a najbardziej zachwyciły mnie te różowe driakwie. Ja taka bardziej kwiatowa jestem niż warzywna :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Mi też bliżej do kwiatów, ale z warzyw lubię robić różne potrawy i przetwory na zimę :)

      Usuń
    3. A ja już coraz mniej robię przetworów, chyba powinnam znowu się zmobilizować :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Fantastyczne zdjęcia z tego pięknego miejsca !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fotorelacja ze spotkania:) Tylko pozazdrościć, że tam byłaś:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana dzięki, cieszę się, że tam pojechałam.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Fantastycznie urządzony ogród-wszystko takie piekne i ładnie rośnie.Ale do tego trzeba mieć dużą działkę by rośliny ładnie sie prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko nie tylko działkę, jeszcze serce dla roślin by wyczarować takie rabaty i warzywnik.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Bellissimo posto! Qui ci saranno un paio di fiere in ottobre! Non vedo l'ora!

    Un saluto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pontos dzięki, to piękny ogród, w pięknym miejscu.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Oj zazdroszczę! Może zrobimy w przyszłym roku zjazd blogerów (blogerek), tak jak robią koleżanki innych specjalności?
    Serdeczności,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji festiwalu odbył się taki mały zjazd:) i ja byłam, potwierdzam ogrod, pogodę, atmosferę i towarzystwo pierwsza klasą.

      Usuń
    2. To może powołamy samozwańczy komitet organizacyjny?

      Usuń
    3. Magda w ogrodzie Kasi? Jestem za :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. Magdalena miło mi było Ciebie poznać, w życiu bym nie rozpoznała Ciebie z tego zdjęcia :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    5. Ewo może :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Musiało to byc bardzo przyjemne spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo było, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam zawitam.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Talibra dziękuję za tak miłe słowa, które dodają otuchy i chęci po długim, pracowitym sezonie do planowania nowego. Dodają siły ... a możliwość dzielenia się ogrodem to sens mojego życia. Dziękuję Ci serdecznie, że przyjechałaś do nas z rodziną taki kawał drogi – Twoja córka i zięć są super! A co do zdjęć, to jak zobaczyłam tak piękne ujęcia moich roślin, to łezka zakręciła mi się w oku ... a Andrew tylko krzyknął z niedowierzaniem – to u nas? Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu stworzyliście piękne miejsce, warto było do Was przyjechać. Dzięki z gościnę i możliwość obejrzenia Waszego ogrodu. Na pewno Twoje rady przydadzą się niejednej osobie, a Twoja pasja jest zaraźliwa :) A zupa dyniowa boska :)
      Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

      Usuń
  15. A na zjadz zapraszam do mnie - jak najbardziej ;-)))))) tylko Maszka tym razem zostaje z dziewczynami na tydzień!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, to niech się ten komitet organizacyjny zawiązuje :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Kasia, Ty zważ co proponujesz, bo jak tak dalej pójdzie, to nici z sadu, kurnika czy własnej szkółki, bo co roku będzie nas więcej i więcej...:):):)

      Usuń
    3. Szkółka akurat się przyda :) My wyjechaliśmy od Kasi z rudbekią, takie żółte słoneczka dobrze wyglądają teraz na rabatach, już rośnie :) A zestawienie rudbekii i tego ciemnego rozchodnika u Kasi bardzo udane jest.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Nie tylko ogród piękny, ale i fantastyczne spotkanie. *** Jak wrócę z wakacji, to już będę z pewnością dłużej i nie zniknę szybko :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo piękny i spotkania przesympatyczne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Oskka nawet w końcu lata piękne są :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. I ja bardzo , bardzo się cieszę,że mogłam Cię poznać osobiście.Piękny to był czas i na długo zostanie w pamięci. Pomysł na zlot ogrodniczek blogowiczek to świetna idea.Jestem jak najbardziej za. Ziębka od Ciebie już wisi na honorowym miejscu a dla liliowców wybieram stanowisko. Bardzo dziękuję. Ściskam mocno .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko takie spotkania cieszą bardzo a wyjazd na pewno będę długo wspominać.
      Może taki zlot uda się zorganizować, Kasia zaprasza :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Piękny ogród, warty odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avelino pięknie tam jest.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Prawdziwy festiwal i nie tylko plonów - także kolorów, pięknych kwiatów, motyli i ludzi z pasją. Piękny jest ten ogród Kasi! Z przyjemnością obejrzałam cudne zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dzięki, piękny jest, bardzo kolorowy, tworzony z prawdziwą pasją. Podobały mi się też kompozycje w donicach, poustawiane w różnych miejscach wokół domu, koło ławek wyglądały fantastycznie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Dobrze że pogoda była bo u mnie to już tylko brzydko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Kasi było bardzo ciepło i u mnie słonecznie już drugi tydzień, oby taki był cały wrzesień :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Do mnie jednak też dotarła pogoda:)

      Usuń
    3. Oby było tak jak najdłużej :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Zatrzymałaś na zdjęciach lato, można cieszyć się do woli. MOtyl urzekający, w ten chłodny poranek wzruszam się, oglądając przy kawie, przed wyjściem do pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już jesteś z powrotem :) Lato jest zawsze piękne a w takim ogrodzie jest wyjątkowo piękne :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Jejku, bardzo bym chciala do Kasi pojechac kiedys. Ten ogrod wyczarowany z pasja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie było niezmiernie miło Cię poznać:) Ogród pełną gębą naturalny, myślę że nie raz będziemy wracać zimową do tych zdjęć uroczych, kolorowych i jakby żywych:) Ściskam serdecznie!

      Usuń
    2. Nie tu miałam wpisać, post był do Talibary, niemniej i Ciebie Katarzyno pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Kasiu zaplanuj sobie na przyszły rok :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. Magdalena też tak myślę, że gdy zimą będzie biało za oknem zrobimy sobie tydzień wspomnień i powiesimy zdjęcia, których teraz nie umieściliśmy w postach.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. Tez sie zachwycam Twoja i innymi relacjami z tego spotkania! przesliczne miejsce i Twoje zdjecie to oddaja! sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko szkoda, że Ciebie tam nie było, może w przyszłym roku się spotkamy :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  25. Pozdrawiam Cię serdecznie, teraz gdy widzę Twój profil, trochę kojarzę Cię. ;) Ale wtedy nie znałam nikogo, nikogo nie rozpoznawałam, zresztą nikt się blogowo nie przedstawiał. ;) Ale cieszę się, że mogłam do Ciebie chociaż tu przyjść z wizytą.
    Uściski
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo, czasem trafiałam do Ciebie z bloga Maszki. Nie wszyscy mają zdjęcie w profilu, zresztą trudno kogoś rozpoznać z tych malutkich, okrojonych zdjęć, oprócz Kasi oczywiście :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  26. Przepiękne zdjęcia, super relacja. Masz po prostu cudowną pasję, Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maju, taka pasja to coś wspaniałego, łączy i pozwala poznawać cudownych ludzi, piękne ogrody i miejsca.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  27. Nie mogę znaleźć bardzo wiele zdjęć. Są piękne i atmosferycznych fotografie. Piękne kwiaty, towarzyskość, motyle, dobre jedzenie i zbyt wiele informacji na pytania. Mogę sobie wyobrazić, że masz tu bardzo zadowoleni z:-)
    Bardzo miły wesoły i kolorowe post.
    Z powazaniem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Helmo, byłam bardzo zadowolona, że tam pojechałam :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  28. Piękne miejsce...z uwagą śledzę blog Kasi i Andrew...Z chęcią bym taki ogród odwiedziła niestety mam za daleko...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, może kiedyś będzie Ci po drodze a ogród naprawdę warto zobaczyć.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  29. Piękny ogród, pełen magii. Lubię właśnie takie:) Zazdroszczę, że mogłaś być na tym spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu piękny, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam trafię :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  30. Czytam kolejne relacje z spotkań u Kasi i jestem pełna zachwytu - czuć te radosne emocje jakie przekazujecie w komentarzach :) Nic dziwnego, że w tak pięknym miejscu i w tak doborowym towarzystwie czas minął wyjątkowo! Zazdroszczę bardzo pozytywnie :) Zdjęcia cudne, buzia sama się uśmiecha. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się, że parę razy wracałam do relacji na innych blogach, każda jest inna ale każda pełna optymizmu i radości bo to był piękny dzień.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru.

      Usuń
  31. What a great garden to visit! So many different flowers and beautiful colors, I understand the twenty five pictures you show us... : ) Too bad we are so far apart because this is exactly the kind of thing I would love to do! Thanks for sharing Talibra.
    Regards, Louise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Louise to piękny ogród, pełen kolorów, pozostały zdjęcia, które będą przypominały ten wyjazd.
      Pozdrawiam Ciebie serdecznie, miłego weekendu.

      Usuń
  32. What a wonderful blog you have with lots of gorgeous flowers. Looking forward to follow you. Have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jannibele witaj, dziękuję bardzo. A tu kwiaty były wyjątkowo piękne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)