niedziela, 8 lipca 2012

Lilium pardalinum - Lilia lamparcia i konik polny

Kupiłam trzy cebule w tym roku zauroczona kwiatami jakie zobaczyłam u Izy. Myślałam, że w tym roku nie zakwitną ale na jednym pędzie pojawiły się dwa śliczne, nakrapiane, z żółtym środkiem i czerwonymi końcówkami płatków, turbanowe kwiaty. Nie są duże ale już z daleka przyciągają uwagę, moja czerwona rabata nabiera koloru :)  Zrobiłam im dzisiaj całą sesję fotograficzną, bardzo mi się podobają.
A tego liliowca wypatrzył malutki konik polny, gdy się odwrócił stwierdziłam, że ma niesamowicie długie tylne odnóża, ciekawy stworek :)










22 komentarze:

  1. ...piękne lilie!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, zawsze cieszą w ogrodzie chociaż teraz lilie można je kupić w kwiaciarniach.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Mnie się te lilie po prostu podobają, a konik polny woli liliowca, zdjęcia bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mu się kolor bardziej spodobał, spokojniejszy jest :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Piękna lilia i konik też,
    lubię te zielone, bo u nas są takie duże :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki duży też mnie kiedyś odwiedził, może jeszcze się pokaże.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękne..... i lilia i liliowiec. I znów czuję potrzebę powiększenia swoich zbiorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne lilie i zdjęcia...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo dzięki, nie wyobrażam sobie lata bez lilii i liliowców.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Tygryski są świetne . U mnie jeszcze w pąkach . Konik pięknie zielony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pozostałe tygryski też, czekam na ich kwiaty.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia lilii i bylin - w innych postach również. Świetne kolory. Naprawdę nie mogę się doczekać aby i u mnie w ogrodzie były rabaty. Na razie mam super warzywnik - ale byliny to jednak cudna sprawa. Pozdrawiam serdecznie K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dzięki, Twój warzywniak podziwiam nieustająco, mnie się tak nie udaje. A byliny szybko rosną ani się obejrzysz, gdy będziesz miała kolorowe rabaty.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Pięknie, jak zawsze

    PS. Zajrzyj do mnie na bloga, zostałaś nominowana do nagrody PRIX. Miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkraj dziękuję, zaraz zajrzę :)
      Pozdrawiam, miłego dnia :)

      Usuń
  9. Witaj Talibro !
    Gratuluję nominacji !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Łucjo dziękuję i wzajemnie :)
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Weather beautiful lilies and the last the beautiful green katydid :-)

    Pogoda piękne lilie i ostatni piękny zielony katydid :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helma dzięki, dzisiaj go już nie widziałam :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Joanna witaj, dzięki, natura potrafi stworzyć cuda.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)