poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Białe kwiaty w ogrodzie

Dla Meg i nie tylko :)
Lubię szał wiosennych kolorów ale lubię także biel w ogrodzie. Białych kwiatów jest dużo, jest w czym wybierać i każdy może znaleźć takie, które najbardziej mu się podobają, takie, które będą pasować na rabatach. Jest duży wybór białych roślin cebulowych, bylin a także roślin jednorocznych. Mnie w tym roku ilością kwiatów zadziwiła biała szachownica kostkowata - Fritillaria meleagris 'Alba' kwitnie wyjątkowo bujnie i wygląda bardzo atrakcyjnie.









26 komentarzy:

  1. Piękna biel, a szachownica naprawdę bujna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bustani pół dnia ją podziwiałam :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Same piękności... wow !!!
    Moje trójlisty nie zakwitły i jestem mocno zawiedziona...
    Zastanawiam się czy nie zmienić im miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi u mnie nie zakwitnie jeden, ma dwa pędy ale nie ma pąków kwiatowych, podejrzewam, że przemarzły. Można spróbować zmienić im miejsce ale to zawsze ryzyko też jest.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wow how I love the white's flowers. It must be a paradis in your garden.
    have a great week
    marijke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marijke też je kocham, dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Też mam słabość do białych kwiatów. Szachownica tak pięknie rozrośnięta. cudeńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszka ciekawa jestem jak się zachowa w przyszłym roku.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. dla Meg i dla Megi, bo ja uwielbiam białe kwiaty... białe i pachnące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megi dla Ciebie też, wszystkie białe jakie mam :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Miłość do białych kwiatów w ogrodzie to pasje mojej siostry.
    Piękne są i wydają sie takie spokojne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażena biel wprowadza ład i spokój, jest potrzebna by nie było za dużo kolorów.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Szachownice rosną jak w szyku bojowym, jak w wojsku a przecież białe kwiaty maja w sobie najwięcej delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoją sztywno na baczność :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Białe kwiaty są takie delikatne...Mam do nich wielką słabość...
    Szachownice wyglądają tak niezwykle...Mam kolorowe, wśród nich są i białe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucja szachownice są wyjątkowe, inne białe kwiaty też :) bardzo je lubię.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. ...moje ukochane, bo białe:)

    Serdeczności1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg bo białe jest piękne :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Piękne kwiaty. Wnioskuję po zdjęciach, że na początku maja w Twoim ogrodzie dominuje kolor biały? W moim chyba też, ale głównie z powodu kwitnącej w tym czasie czereśni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i inne kolory ale chyba rzeczywiście białych teraz jest najwięcej. I czereśnia kwitnie też :) Ale zaczynają kwitnąć Primule auricula i znowu będzie kolorowo.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Biel zawsze jest elegancka i nigdy nie wychodzi z mody.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kwiatuszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merry dzięki :)
      Pozdrawiam, miłego wieczoru.

      Usuń
  13. Hi Talibra,

    I like lots of white flowers and here my heart's content. Really a series of beautiful white flowers.

    Greetings, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helma dzięki, białe kwiaty mają niepowtarzalny urok.
      Pozdrawiam, miłego wieczoru.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)