wtorek, 8 maja 2012

Lobelia z białym oczkiem, fiołki, wyróżnienie i tulipan...

Dzisiaj przeszłam przez ryneczek i nabyłam sobie dwa fiołki, może będą się ładnie rozrastać. Kupiłam także śliczną lobelię z białym oczkiem, pięknie wygląda, może będzie kwitła aż do jesieni.

Otrzymałam wyróżnienie od Olinki - bardzo dziękuję, podziwiam Twoją hortensjową pasję bo hortensje wbrew pozorom nie są łatwe w uprawie.

A ponieważ dzisiaj nie miałam ochoty na pracę, to bawiłam się aparatem i fotografowałam tulipana na tle różnych roślin. Efekty jak widać :)


















12 komentarzy:

  1. So beautiful captured. Can you tell me the name of the flower on the second photo?
    gr. marijke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marijke to Viola - fiołek, ale nie wiem jaki.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia. Olinka i mnie wyróżniła :-) ten nakrapiany fiołek niezwykle piękny jest . Pachnie też ?Chyba też muszę wyruszyć na jakieś łowy ogrodnicze bo kiepściuchno u mnie z nowościami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję i ja Tobie :)
      Chyba nie pachnie, nie wąchałam specjalnie ale jak je sadziłam nie czułam zapachu. Ja właściwie czekam na targi majowe, a ten ryneczek to tak po drodze :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne ujęcia, pierwszy kwiat rewelacyjnie się prezentuje, tulipan też ładnie pokazany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkraj, dzięki, mam nadzieję, że ten fiołek się będzie ładnie rozrastał bo fiołki coś mnie nie lubią.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia. Fiołki śliczne, a odpoczynek z aparatem udała Ci się znakomicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję Tobie :)
      Dzisiaj wypatrzyłam u siebie jeszcze jednego fiołka, może w końcu zacznie im się podobać :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! Zdjęcia cudnej urody, ślicznie ukazałaś piękno kwiatów! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Talibra,

    the violet on the first photo I do not know. Never seen too, but I find him beautiful and special. The lobelia is a wonderful zomerbloeier and there you will experience a lot of fun. You have your beautiful yellow tulip on vetrschillende ways down :-)
    Congratulations on your award.

    Greetings, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helma dziękuję :)
      Na 1 zdjęciu jest Viola sororia 'Freckles', ładny fiołek, spodobał mi się. Lobelie często dosadzam na rabaty, lubię ich kolory latem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)