sobota, 15 czerwca 2013

Piwonia 'Salmon Glory' i inne

Teraz piwonie królują w ogrodach, co dzień pojawiają się ich nowe kwiaty i odwiedzamy się wzajemnie by je podziwiać :) Piwonię 'Salmon Glory' podziwiałam w piątek w ogrodzie Janeczki. Jest cudowna, zdjęcia nie oddają całej jej urody. Wyjątkowo mocno wypełnione pąki powoli otwierają się tworząc niesamowicie pełny kwiat z ogromną ilością płatków. Wygląda fantastycznie.
Kwitną także inne piwonie, między innymi żółta drzewiasta, ogrody w czerwcu są bardzo bogate w kolory i zapachy.










23 komentarze:

  1. Każda inna, ale wszystkie zachwycające - oby pogoda dopisała i kwitły jak najdłużej :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bustani jest szansa, bo cały czas nie pada, trochę pokropiło.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. ...wszystkie piękne, jednak moją faworytką jest ta ze zdj. pierwszego...:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg piękna jest, pierwszy raz zakwitła i dlatego zostałam zaproszona do podziwiania jej :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Moja wielka miłość do piwoni niestety nieodwzajemniona. I tak je będę wielbić. ZazdroszczęCi tego szczęścia ,że tak pięknie kwitną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko nie kwitną u Ciebie? Ciekawe dlaczego.Może spróbuj jeszcze raz posadzić ale takie porządne sadzonki. Ja najczęściej kupuję piwonie u Eweliny W. rosną i kwitną bez zastrzeżeń.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. All beautiful Talibra; my favorites are #5 & #7.
    I would love to visit your garden; you have so many different flowers and they are gorgeous! :)
    Thanks for sharing and have a nice Sunday.
    Regards, Louise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Louisa dziękuję :) Jeszcze nie wszystkie piwonie kwitną :)
      Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli.

      Usuń
    2. Oczywiście Louise, przepraszam :)

      Usuń
  5. So much beauty you are showing. I love the peonies.
    Have a wonderful sunday Talibra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marijke dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli.

      Usuń
  6. Uwielbiam piwonie, ktore tak pieknie sfotografowalas! Moja ulubiona jest ta lososiowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario dzięki, ta łososiowa też jest piękna, u mnie jeszcze w pąkach.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Lubię piwonie i ich zapach. Szkoda, że tak krótko kwitną. Tylko ta żółta osobiście mi jakoś nie pasuje... Ale to kwestia gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tojav chyba wszyscy lubią piwonie, świetnie nadają się do bukietów i fantastycznie wyglądają w ogrodzie. Gdy się ma odmiany wczesne i późne to dość długo można się cieszyć ich kwiatami.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Niesamowite! Cudowne, ja niestety podziwiam i wącham te moje w wazonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażenko ja też mam je w wazonie, pachnie na całe mieszkanie :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Fantastyczne odmiany i każda ma w sobie coś niepowtarzalnego. Szkoda, że nie można poczuć zapachu. Od zeszłego roku mam lekkiego bzika na ich punkcie ale na takie widowisko muszę poczekać do przyszłego roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo jest bardzo dużo odmian piwonii, chyba każdy znajdzie coś dla siebie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Ładne zdjęcia, bardzo lubię te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piwonie, pierwsza i ostatnia jest wspaniała.
    Kocham je za niesamowity wygląda i cudowny zapach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo piękne są. Też je za to kocham :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)