wtorek, 25 stycznia 2011

Prywatne ogrody w Danii - ogród Kirsten

To był najbardziej skalny ogród ze zwiedzanych przeze mnie, ale na zdjęciach jakoś tego nie widać, skupiłam się na roślinach. Było w nim dużo kamiennych koryt, ogromne tufy i głazy. Ale były też rabaty, na których bujnie kwitły wiosenne Erythronium, Corydalis, Hepatica, Trillium, Primula, Pulsatilla. 
Był to dzień otwarty, czyli można było bez uzgodnienia przyjechać do tego ogrodu. Właścicielka przy ogrodzie ma niewielką szkółkę, można kupić interesujące nas rośliny. Nie da się tam nic nie kupić, co widać zresztą na zdjęciu :)
Zapraszam na wycieczkę...














4 komentarze:

  1. Bellissimo questo giardino!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Francecso, piękne rośliny tam rosły, bardzo mi się podobały, niektóre przyjechały do mojego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj coś dla mnie. Uwielbiam kamiory, kamienie, kamyczki, a roślinki dodatkowo sama cudowność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwile... ja kamienie też, ale zdecydowanie mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)